lunedì 13 maggio 2013

La regolazione genica.

La regolazione genica è in poche parole il processo mediante il quale una cellula esprime o non esprime i propri geni. Questa regolazione è data dall'attivazione o disattivazione dei geni in un determinato contesto; questo permette la differenziazione delle cellule a livello funzionale e morfologico. Alla base di questa necessità c'è un problema di energia; infatti se venissero attivati tutti i geni anche dove non c'è bisogno la cellula compirebbe un dispendio di energia inutile e si moltiplicherebbe molto più lentamente.

Mentre negli organismi procarioti la regolazione va incontro alle variazioni dell'ambiente in cui vive la cellula e alle disponibilità nutritive che sono presenti; negli eucarioti è tutto naturalmente più complesso.
Tutte le cellule di uno stesso organismo pluricellulare si sono sviluppate a partire dallo zigote (la cellula uovo fecondata) e hanno perciò lo stesso genoma, ovvero lo stesso patrimonio genetico, ma un diverso proteoma (corredo di proteine) che porta col passare del tempo alla differenziazione funzionale e morfologica di tutte le cellule. Quindi i segmenti di DNA che codificano per una particolare proteina sono presenti in tutte le cellule del corpo ma sono espresse solo dove è necessario.

Il controllo genico nei procarioti.

La trascrizione consiste nella sintesi di una molecola di mRNA partendo da un enzima di RNA polimerasi che si attacca alla sequenza promotore aprendo la doppia elica.
Il controllo è possibile solo grazie alla presenza di proteine (fattori di regolazione della trascrizione) che vengono codificati dai geni regolatori; queste proteine, che si legano vicino al promotore,  possono agire da controllo negativo o positivo, che rispettivamente impediscono o favoriscono la trascrizione del DNA e prendono il nome di repressori o attivatori. La regolazione è ulteriormente controllata da molecole effettrici che si legano ai fattori di regolazione e possono modificare la loro configurazione proteica.

Un gene strutturale è un segmento di DNA che codifica per un polipeptide e spesso lavora in sequenza con altri geni strutturali  e possono includere catene polipeptidiche che codificano per un particolare enzima; solitamente vengono trascritti in un singolo filamento di mRNA. I segmenti che formano il filamento sono inframezzati da codoni di avvio e di arresto.

L' mRNA comincia con una sequenza leader e termina con una sequenza trailer a partire da 5' che non codificano per nessuna proteina.
Nei batteri la trascrizione può avere inizio dall'estremità 5', ciò crea un grande vantaggio perchè la cellula sintetizza gli enzimi necessari nello stesso momento in cui ne ha bisogno.

Nella regolazione è fondamentale la presenza dell'operone. L' operone è  un' unità multifunzionale di geni che lavorano in stretta coordinazione tra loro tramite una sequenza detta operatore, che è posto tra il promotore e i geni strutturali.
La trascrizione è regolata anche da un gene regolatore che non fa parte dell' operone e può attivare o ostacolare il promotore sintetizzando l' attivatore o il repressore la cui presenza impedisce la trascrizione dell' mRNA.
Il repressore ostacola la sintesi legandosi all'operatore grazie a una molecola effettrice che lo attiva, chiamata corepressore, e una che ha la capacità di disattivarlo (induttore).






1 commento:

  1. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina